can93 kararı nasıl sana bırakıyor çok şaşırdım. Benim de MTHFR-C677T homozigot ve PAI-1-675İNS 4G 4g.
0,4 lük oksapar kullanıyorum. Benim doktorum 32 de bırak demişti. Korktuğumu söyleyince 35 e kadar haftada iki gün kullan dedi. Ama 35 te keseceksin artık dedi. Ama ben hiç bırakmak istemiyorum.