Mucizem_21 35 haftalık hamileyim 2 gundur bebeğimi kasık bolgemde hissediyorum normal mi? Doktoruma arayıp danismalimiyim
Mucizem_21 1dem zaten bas asagi duruyo 32 haftalıkken dönmüştü ama hiç bu kadar aşağıda hissetmemistim