Normal doğum la gelen miniğim... Kızlar daha önce yazmıştım pazar günü nişanım gelmişti.. Çarşamba günü kontrole gittim suyum da azalma olduğu için direkt doğumhaneye yatışım yapıldı.. O gece sancıyla geçti ve yanımda kimse yoktu bnm gibi doğumu gelenler dışında.. Sabaha kadar sancıyla geçti ve açılmam 1 cmden yukarıya çıkmıyordu... Sancı şiddeti bir anda 100 ü bulmaya ve sıklığını çok arttırmıştı.. O sırada yavaş yavaş açılmam oldu.. Persembe sabah 9 da doktorlar bana Ağrı'mla ıkınmamı söyledi yarım saatim öyle geçmiş. Ve çatala aldılar 9:45 te miniğim dünyaya geldi... Doğumhaneden çıkışım 11 buçuğu buldu.. Sanırım dikişim çok yürümekte oturmakta zorlanıyorum. Komplikasyon geliştiğini söylediler.. Şişlikler var sanırım.. Benim hikayemde böyl bitti kızlar ama su güzelliğe baktıkça şükürler olsun bakmaya bile doyulmuyor.. Allah hepinize daha güzel daha kolay doğum nasip etsin. Kimseyi bu yollarda oyalamasın.. Uzun olduysa hakkınızı helal edin..