Dilaraturan56 Kızlar 37+4gunluk hamileyim 2 gündür adet ağrısı gibi belim agriyor bazen kafasiyla cok baski yapip idrar bile kacirmama sebep oluyor bunlar dogum habercisi mi ve ne zaman dogum yaparim tahmininizce ?
1dem Dilaraturan56 her an herşey olabilir. Benim doğum yaptığım hafta. Kendinizi hazırlayın nolur nolmaz
Mervenurysr Dilaraturan56 bende 37+0 ım bugün, dün wc de pembemsi 3 damla geldi peçeteye, geldiğinden beri de adet ağrısı gibi sızlamalarım var , nezaman artacak merak ediyorum , pazartesi kontrolüm var
Dilaraturan56 1dem aciklik hic yok boyle giderse doguramam diyr korkuyorum aciklik icin yaptiginiz ise yarayan birsey varmi
1dem Dilaraturan56 yok ben bişey yapmadım ekstra. Yürüyüşü çok yapardım bide aşırı hareketliyim hantal biri değilim belki ondan olmuştur. İnşallah olur açılma canım
HavvaK Dilaraturan56 illa herkesin açıklığı olcak diye bişey yok rahat olun ☺️ Benim hiiiçbir belirtim yoktu bi gün akşam suyum geldi 2 cm açıklık oldu sonra 3-7 ve tam oldu. Bittiiii siz bolca çömelip kalkın sandalyeye ters oturun. Halılarınızı falan silin😂 yani demem o ki bolca hareket