Arkadaşlar nolur memeleketinizde gebe eğitimleri oluyor mu diye araştırın ve muhakkak katılın.
Yoksa şayet Ina May’in Doğuma Hazırlık Rehberini bi okuyun derim.
Çünkü doğum nedir nasıl olur belirtileri öncesi sonrası vs vs bunları bilemezsek doğumumuza sahip çıkamayız. Biz çıkmazsak başkaları çok güzel çıkar.
Ve herşey hayal ettiğinizden çok daha başka olur. Ne sezeryan sebebidir ? Hangi durumlarda hastahaneye gidilmedi yada kalınmalı? Doğumun başladığının belirtileri nelerdir ? Doğumun habercileri nelerdir? Hastahanye erken gidersek yada geç gidersek neler olur? Normal Doğumun bebek ve anne için artıları nelerdir ?Vs vs bunların hepsini bilmeniz gerekir. Yoksa insan o an çok panik ve evladı söz konusu olduğu için herşeyi kabul edebiliyor (doğru yada yanlış)
mesela bi arkadaşa kontrole gitmiş dr demiş ki aaa bebeğin pencereden gelmek istiyo. Hemen ameliyathaneye alalım demiş. Kız ne olduğunu ne dediğini anlamamış ve sebepsiz yere sezeryan olmuş. Aşşırı üzüldü mesela bi travma gibi oldu onda