Seav Kızlar gec dollenme ile ultrosanda 6+5 cıkan kesemde bebek goruntu su alınamadı bos gebelik teshısı kondu szce beklemelıymmı bu sekilde olupta sonrasında kesede bebek olusan oldumu hamılelıgı normale donen var mı
arslanmerve57 Seav ben ilk doktora gittiğimde 6 haftalık hamileydim canım kesem vardı ama bebek yoktu 7. Haftada bebeği gördük biraz daha bekle bence
Deletedmom2224 Seav bekleyin derim benim iki bebeğimde 7. Haftanın sonuna doğru görüldü daha çok erken
Seav İki doktora gttm canm bırı progestana devam et haftaya gel gene bakalım dedi dıgerı bırak kndılıgınden duser belki dedı onun cihazında 5+6 gunluk cıktı kesem genede gorunmeso gerek dedı
busrasahinn Seav 5+6 da bebek gorunmeye bilir 6+4 de ağrım olunca acilde vajinal ultrasonda gördüm ben ilk karindan görünmedi küçük olduğu için