Merhaba kızlar, ilk gebeliğim ve tam 30 haftalık olduk dün geceden beri ara ara sancim oldu uyutmadı bir türlü ama bunun yanında mide ağrısı ve mide ekşimesi gaz problemi yaşadım. Sabah uyandığımda çok afedersiniz ishal olmuştum. Sabahtan beri de kasıklarıma ve belime vuran bir ağrı var. Pazartesi randevum var merkeze çok uzak bir ilce de yaşıyorum hop diye hastaneye gitme şansım yok maalesef uzandım dinleniyorum bunlar normal mi? Doğum sancısı mi yalancı sancı mı çözemiyorum tecrübesi olanlar lütfen yazabilir mi? Korkuyorum 😢