Merhaba prilam dr kullanip yan etkilerinde tum gun bitmek bilmeyen uyku ve asiri uyusukluk yasayan var mi ? Dun gece 2 tane icip erken yattigim halde oglen 1 e kadar uyanamadim. Uyandigimda ise heryerim uyusuk ve gucsuz gibiydi. Bunlar normal midir ?? Sizler yasadiniz mi ayni seyleri ? Sevgiler