Bende 6. Haftadan beri kullanıyorum şuanda da 11. Haftadayım kullanmadığım gün sayamıyorum kaç defa kustuğumu en azından sadece midem bulanıyo içtiğim günler doktor herhangi bi sorun olmayacağını söylüyor. Rabbim evlatlarımızı korusun sağ sağlim kucağımıza alalım inşallah 😔 tez zamanda da bulantı kusmadan kurtuluruz inşallah 🙏🏻