Kızlar dün enfekenfeksiyon var die sağlık ocagi doktorum beni hastaneye yomlendirdi 36+6dayiz nst de sancim çıktı muayene edelim açıklık varsa doğumu başlatalım dedi.. cook korkup istemiyorum diip eve geldim..bi sıkıntı yaşama ihtimalim var mi sizce..
-