Serap34 8 hafta 2 günlük gebeyim 🙈 ama henüz daha doktora gitmedim çarşamba günü ilk defa gidicem çok heyecanlıyım ☺ daha ince bir düşük yaptım kürtaj oldum. Ondan bu heyecanım ☺🌹
Laviniamira Serap34 bizde daha çok yeniyim 🥰 5+0 bugün 🥰 Çarşamba keseyi görmeye gidicez inşallah 🥰 Rabbim sağlıkla selametle kucağımıza aldırsın inşallah 🥰
superrmomy Serap34 canım senin dusuk ve kurtaj öykün var bence hemen gitmelisin doktor ilac kullanmaya baslatabilir.
Serap34 superrmomy hastane randevu bulamadığım için bekliyorum canım benim. Yoksa bende bu konudan tedirginim biraz 😏
2kizanasi keşke daha erken gitseydiniz daha önce sorun yaşamışsınız. Hayırla tamamlayın gebeliğinizi inşallah.