DEF Kızlar göbekler ne alemde ? Benim biraz karnım çıktı ama dışardan fark edilmiyor tabiki sizler nasılsınız bebişlerin cinsiyetler bellimi😻 bende prenses var sizinkilerin cinsiyet ne 🙋🏻♀️🦋
hilal_yener DEF bende 16+3 karnım dışardan belli oluyor dar giyindiğim zaman o da 😂 azcık cinsiyeti benim belli değil
Minik-mucizem123 DEF benimde ara sıra çıkıyor sonra kayboluyor. Cinsiyette büyük ihtimalle erkek daha netleşmedi 🤗 sizinde belirtiler kayboldu mu ya benim karnım önceden pıt pıt atıyordu 2. Trimester e girdim kayboldu sanki. Sadece vajina bölgesinde zonklama var 🤔
Pilatescadisi DEF 15+4 🙋🏻♀️ Cinsiyet büyük olasılıkla erkek dedi ama 19 unda belli olacak bu hafta 😇
Minyonik Biz 14 haftalığız zayıf oldugumdan mıdır bilmem karnım belli şimdiden🤭 12haftalıkken erkeğe benziyo demişti doktorum bakalım Pazartesi tekrar gidicem netleşmiş olur inşallah hayırlısı sağlıkla kucaklarımıza alalım da insaAllah🌿
Kbraltn Deletedmom317 hareketlerini hissediyormusunuz? Ben hissetmiyorum bide hastaneye her gittiğimizde uyuyo olıyor
Glsh23 15+6 dayım bende dışardan farkedilmiyor ama hafif belirginlesti pazartesi Allah nasip ederse cinsiyetini öğreneceğiz çok heyecanlıyım 😇
DEF Minik-mucizem123 benimde kasıklarımda ve vajinama doğru ağrım bar evet göğüs hassasiyetim gitti mide bulantılarımda gitti sadece bikaç şeyden tiksinti kaldı okadar şuan çok rahatım çok şükür bebişte rahat🤗
Minik-mucizem123 DEF ohh çok şükür canım ne mutlu sana 🥰 benimde belirtiler gidince endişeleniyorum ilk gebelik olunca 🤷♀️🤷♀️