Herkese selamlar hanımlar;
Sanki bana bu forma doğum hikayemi yazma sırası bi türlü gelmeyecek sanırdım 😊 öyle olmadı tabiki hadi ozaman benim hikayeme
Aslında daha 35 haftalarda açıklık ve ağrılarım olmuştu hatta kolestaz diye bi durum yaşadığımdan dolayı bebeğimin hayati tehlikesi olur diye erkenden sezeryan olabilirdi ama şükür ilaçlarla ve dikkat etmemle 38+6 olduk bu seferde niye gelmedi daha diye heyecanla beklemek aldı bizi 😊 daha 40 a kadar yol vardı ama milletin soruları sağolsun 😊 Doktora muayeneye gittik kilosu ultrasonda 4026 gr dı ve doktor normal olursa risklerden bahsetti kolu başı sıkışır sinirleri zarar görebilir vs bilmem ne, bende tabiki bebeğimin sağlığını düşünüp gerekiyorsa sezeryan olur dedim çıktık eve geldik , tuvalete gitmiştim tam toparlanıncam bi parça düştü sanki sonra ılık çok az bi su geldi tabi ben son zamanlardaki akıntı yoğun diye o veya kalan idrardır dedim ama baya panik ve heyecana kapıldım neyse tam toparlandım bi anda eşortmanım su içinde kaldı ıslandı bayaca, eşime diyorum sende niye heyecan yok 😊 neyse apar topar eşyaları aldık bi yandan da evdeki dağınıklığı topluyorum gelen giden olur diye 😃 neyse çıktık yola hastane 5 dk lık yerde ama eşim açtı dörtlüleri heycanla gidiyoruz 😊 ağrım çok sonra başladı ,yatışım yapıldı annemler yola çıkmış ağrılarım başlarken geldiler akşam 10 dan sabah 7 ye kadar çektim ağrıdan çok kabız olmuşsunuz hissi beni çok rahatsız etti ıkınmamak gerekiyordu , her bünye farklı tabi o yüzden ağrıları abartıp korkutmak istemem , sadece sabredin ve geçeceğini bilin 😊sonrası açılmam ve ağrılar öyle güzel ilerledi ki kendi sancımla 10 cm e kadar açılmam oldu ve sabah doğumhaneye alındım, sağolsun doğumuma iki doktor girdi biri tanıdık olunca sırf erkek gücüyle karnıma bastırmak için 😊 birkaç ıkınma ve karnıma en son hocanın bastırmasıyla oğlum kollarımda 🙏 Cuma sabahı ezanla birlikte yeni hayata merhaba dedik
başkalarını ziyarete gidince ağlayan ben hiç ağlamadım sanırım kendi ağrılarımdan kurtulup rahatlamanın verdiği huzurdu 😊
Normal doğuma illaki faydası olmuştur diye düşündüklerime gelince; sağlıkçı olduğum için işim gereği nöbetlerimde geceleri koca bi bahçede hamile olduğumdan beri haftada 2 kere olsun 2 km civarı yürüdüm..
Bol su içmeyi unutmayın ❗️
Aşırı olmamak kaydıyla sabahları aç karına hurma yedim (günde 3 adet)
38 haftaya gelince 11 hurmayı 3 bardak suda 1 bardak kalana kadar kaynatıp içip yemeniz gerekiyor ama sezeryana alırız dediler ben ne içebildim son gün ne yiyebildim😊 siz yine yapın ❗️
Hamileliğim boyunca kolay doğum niyetiyle inşikak suresini okudum..
Ağrıları çekerken Sümme Sebile Yesserah ayetini devamlı tekrarladım..
Kendinizi yormadan doktorunuzun onay verdiği pilates hareketlerini yapabilirsiniz❗️
Hastanede ağrılarım başlayınca Meryem ana otunu su dolu sürahiye koydum normalde tamamen açılınca suyundan içmeniz lazım ama bana sezeryana alırsak hiç bişey yeme içme dediler içemedim ama baya faydası oldu bence doğumdan sonra hemen suyunu döküp kenara koyun ❗️
tam 15 günlük olduk ama oğlumun gaz sancılarından yeni yazabiliyorum😊
Herkese hayırlı güzel doğumlar inşallah (biraz uzun oldu ama idare edin )