Deletedmom00710 Bu hastanede doğum yapan yada yapan tanıdığı olan var mı arkadaşlar oda süslemesi vs yapılıyor mu merak ettim
Bebiskomm Deletedmom00710 hastaneyi ararsanız telefonla ogrenebiliyosunuz zaten. Benim iki kuzenimin esleri orada dogum yaptı guzel bi hastane
MusicianMom Çok güzel bir hastane herkes çok ilgili. Süslemeyi kendiniz yapabilirsiniz ya da hastane yaparsa ekstra ücret alınıyor
Deletedmom00710 Bebiskomm evet aradım canım ama biz yapamıyormuşuz organizasyon şirketi yapıyormuş yani ücretli paket paket değişiyor