Yesimmm93 burcinekim daha vaktı var çıkması için 😊😊 benim 14 hafta biraz çıktı , yemeklerden sonda iki katı oluyor ama sabahları uyandığımda yine az bi çıkıntı kalıyor 😊😊😊
Nesrinnn Cok erken gaz falandır benimde aksam yemekten sonra az yediğim halde şişer sonra sabah iner 11 haftalığım
Kekmez Hafta çok erken genelde 18 haftadan sonra büyüyor ben 21 haftalığım gazdır yediğiniz şeyler şişiriyordur sağlıklı hamilelikler dilerim