Deletedmom317 edaaedaa33 ben gidiyordum da bıraktım. Soyadı ergenekon olan bayana gidiyordum. Aceleci tersler gibi tavırları beğenmedim. Ama kapalı bi bayan var orda baya övüyorlar ona git bence
edaaedaa33 Deletedmom317 ya bende pelin ergenekona gıdıyordum gerçi bi kere gttim ama bilemıyorum ya napsam🙄
edaaedaa33 Deletedmom317 şuanlık bi skntı yaratmadı ama bakalm nasıl gider ona gore dewam edrm bnde yada etmem
edaaedaa33 masalsii ben burada eşimin işinden dolayı yenı tasındık o yuzdn hc bi hastane doktr ıyı kotu tanımıyrm ondn brz bu doktoru ovduklerı ıcn geldm aama baklm hayrlısı😒