Erken doğan bebeğimin hikayesini daha önce paylaşmıştım sizlerle hastaneye hee gittiğimde olumsuz birşey duyacağım diye kalbim yerinden fırlayacakmış gibi oluyor kızım sürekli uyuyor uyandırmadıkları içinde sarılık oldu dünde hortumla beslenırken solunumunun yavaşladığını söylediler şu an oksijen veriyorlar allahım sen bana dayanma gücü ver psikolojim çok bozuldu kafayı yemek üzereyim her an kötü bir sey olacakmıs gibi hayatımı inanılmaz etkiledi. Ne olur dua edin bana ve kızıma 🤲su an inanılmaz ihtiyacım var