Merhabalar dün gece tam uykuya daldığım anda karnımın içinden bısey düşer gibi yada sert bi şekilde çarpar bi bişey oldu tam anlatamadığım bısey. 18. Haftama yarın giricem bişey olmuş olabilir mi ? Bişey olmuş olsa belırtım ne olur? Doktora gitmeyi düşünüyorum ama kendi doktorum 5 günlük seminer iznine çıkmış başkasına gidicem sanırım.