37+2de bebeğim 3400 gramdı. Ben 14 kilo aldım. Bebeğim için iri dedi doktorumuz yediklerinde dikkatli olmazsan normal doğumu zora sokarsın demişti. Ama bakıyorumda ortalama buradakilerle aynı durumdayım normal doğum ile ilgili doktorlarınız birşey dediler mi?