Musel Uykuclimon o zaman 2 hafta daha bekleyin detaylı ultrasonda kesin çıkıyomuş 21. Haftada gidersiniz net bi şekilde çıkar
Uykuclimon Musel aldım bile bişiler 😂 sana pipi resmini kaç defa gösterdi bana 4 doktor gösterdi ayrı ayrı
Busraakkvk https://i.hizliresim.com/VQj2aq.jpg Benm de ilk erkek deddi sonra fazlalık göremedim dedi bana 2 hafta sonra gel ozaman net söylicm dedi bakalm hayırlısı artk
Busraakkvk Beybitooo benim ilki denkız bakalım hayırlısı artık 2 hafta sonra söylücrkmiş cinsiyetini 😊
Fndktgc0325 https://imgyukle.com/i/ReC6CN Bugün doktor bunu verdi ama tahmin yapmadı sizce nedir cinsiyetiii 🙈😀
Faray Musel o haftalarda klitoriste pipi gibi dışarda olduğu için hatalı tahminler olabiliyor maalesef.
Pureloveee Benim de 12+1 de ikili tarama yapılırken bebeğin kemik yapısına bakarak %70-80 erkek dedi bu perşembe kontrolüm var heyecanla bekliyorım içimden bi ses kız dicek diyo inşallah da öyle olur 😂 hayırlısı ve sağlıklısı tabi
Happy46 Musel işte doktorun tecrübesi ile alkalı bir durum bu o çıkıntının yapısından anlayabiliyorlar aslında bazıları banada 12+4 de erkeğe daha yakın dedi bende gördüm dün 17.haftada kesin erkek dedi ☺️
Faray Musel Sağlık olsun hiç moralinizi bozmayın. Aldıklarınızı da kullanın bugünü hatırlar gülersiniz bunu da bir anı olarak kabul edin.
Mineyzc16 melekturan benımki kız diyo benim hep erkek doğacakmış gıbı his var içimde rüyalarda erkek doğuyorum hep