Gamze_almira 30+4gunluk ıkıncı gebeliğim.Bu programa yenı uye oldum acaba benım gıbı ıkıncı gebeliği zor agrılı gecen varmı?
1dem Gamze_almira ne yönden zorlanıyorsunuz benim de 2.şükür bir sıkıntım yok. Bazıları yaş olarak sıkıntı çekiyor
Gamze_almira 1dem cok agrılı geçiyor hala mide bulantısı yaşıyorum.İlk gebeligimde her işi yaparken bunda hiçbirsey yapamıyorum
1dem Gamze_almira cinsiyet farklılığı var mı. Çok zor ya anlıyorum değişik duygular Allah yardımcınız olsun ☺️
Gamze_almira 1dem ılk gebeliğim kız dı.8 yıl aradan sonra ikinci bebek istedik oda erkek oldu:))Allah hayırlısını versın herseyın