Bernaszn 50 gr şeker yüklemesi açlık 87 1.saat 152 çöktü doktorum hafif yüksek sınırda yediklerine içtiklerine dikkat et 1 ay sonra tekrar gel dedi tekrar bir test istedi diyetisyene gözükebilirsin dedi böyle yüksek çıkan anneler siz neler yaptınız
Minikyavrum Bernaszn benimde 147 çıkmıştı doktorum basit şekerden uzak dur glisemik indeksi düşük lifli yiyecekler tüket dedi ve ben griptim yükleme esnasında sağlık ocağına yaptırmıştım aslında yapmamaları gerekirdi gribal enfeksiyonda farklı çıkabilir sonuç iyileşince 75 mglık yaptıralım dedi yaptırdım sıkıntı çıkmadı şükür.
Zuzum_20 Bernaszn dıyetısyene gıttım canım herseyı kontorol altında tutup bıde bebegınde beslenmesı gerekıyo sonuç da ona göre haxırlıyor dıyetı ☺️
Bernaszn Minikyavrum doktorum bana tekrardan test yaptırmadı yendiğine içtiğine dikkat et sadece dedi
Bernaszn Zuzum_20 bende mi gitsem acaba gitmeyi pek düşünmüyordum kendim çok Tatlı falan yiyorum zaten onları kesip düzenli beslensem düzelir diye düşünmüştüm
Bernaszn Zuzum_20 birde devlet hastanesi diyetisyeni karşılıyormu yoksa başka bir bölümün mü göndermesi lazım
Zuzum_20 Bernaszn ben devlete gitmiyorum canım sekerim 207 olunca doktoruma haber verdim hemen dahiliyeye görün yarın dedi orda kan vs tahliller verdim ordanda diyetisyene yönlendirildim
Lvnya Ben cihaz aldım sabah akşam ölçüyorum 140 ı geçerse bi ilaç ismi verdi onu içersin doktorum dedi karbonhidrat ve şekeri yasakladı