Sefika1 19.haftamda detaylıya girdim ama kendi doktorum dışarıda iyi bir perinatoloğa yönlendirdi beni. O muayene sırasında çift taraflı Koroid Pleksus tanısı koydu. Ama bunun dışında başka bir risk,hastalık görünmediği için ilerleyen haftalarda kaybolacak,kafana takma dedi. Şimdi 28.haftalık oldum. On gün önceki kontrolümde doktorum birinin tamamiyle kaybolduğunu, diğerinin çok küçüldüğü söylendi.