zynb_ozkn merhaba çocuk düşünüyoruz 5 aydır 6 gündür dişim çok şiddetli ağırdığı için antibiyotik mazejik ve diş ilacı içtim rngel olur mu gebeliğe
Yenianneadayi2208 zynb_ozkn ben olmuyor diye biliyorum canım.Hatta hamile olduğunu bilmeyip ilk haftalarında kullanan bile var.Sadece stresten uzak dur , stres inan gebe kalmayı çok etkiliyor 😘
Saraalp zynb_ozkn olmaz içinizi ferah tutun, sabırlı olun yeter herşeyin vakti var. Ben hamile olduğumu bilmeden ilk ay ağır antibiyotikler içmiştim 20 lik dişimden dolayı, çok şükür sıkıntı olmadı, öncesindeki aylardada içmiştim bu arada
zynb_ozkn Yenianneadayi2208 her kes öyle diyor ben bu son ay hiç aklıma bile getirmiyorun çünkü bende eşimde çok üzülüyorduk şimdi ona da bahsetmiyorum
zynb_ozkn Saraalp allah razı olsun inşallah bir sıkıntı olmaz sizlere de hamileyim diye yazarım inşallah😊