Nerden başlayayım bılemıyorum.2yıllık evliyim ve 3kaybım oldu(2kürtaj 1 kimyasal gebelik).Çok üzüldüm çok ağladım.Özel hastanede profesörlere gittim eşimle acaba bu kayıpların sebebi nedir diye inanın eşimde bende harap olduk.Sonuç ;eşimde de bende de hiçbir şey çıkmadı,şükürler olsun.Amann zaten taşınacam diyip yeni ev yeni bebek olur diyip herşeyi boşladım nerden bileyim hamile kalmışım.Adetim gecikmişti hiç önemsememiştim ,sonra sürekli kusmaya başladım hastaneye gittim ve hamileyim.serüvenim böylece başlıyor.Hamileliğim o kadar kötü geçtiki 4ay kustum bişe yiyemedim.5.ay tam Hersey yoluna gırdi dedim reflü çıktı😕 mide yanmam o kadar şiddetliydi ki sürekli ne yesem uluorta kusuyordum.Derken kanlı kusmalarım basladı artık doktorum mıde hapı ve surup verdı resmen ılaclarla yasıyordum.Bunları ıcınde ıyı oluyormuydum hayır ama ıcmesem daha kotu oluyordum.Derken 8.aya kadar aralıksız bu hatun günde üç posta kustu.Sürekli burda sizlere sordum Allah hepınızden razı olsun onerdıgınız seylerı hep uyguladım🙏🏻 Sonra 34+0 Allahım ben ne zaman doguracam derken ,Allahım artık dogurayım bıtsın bu kusmalarım derken gece uyurken şarıl şarıl ıslandım.Altıma kacırdım sandım gıttım ustumu degıstırdım tekrar ıslandım tekrar ıslandım.Esımı kaldırdım saat gece 4olmustu.Sakındım oysakı panık bır ınsanım.Uyuttu esım bır guzel basımda bekledı.bende mısıl mışıl uyudum.Sabah anneme gıttık kahvaltıya annemle yanyana oturuyorum.Anneme durumu anlattım sofra kurulu oturduk kahvaltı yaptık bır guzel sonra hastaneye.Hastaneye gıderken tekrar suyum gelmeye basladı ama ben ısrarla altıma kacırıyorum sanıyorum.Catala yattım ama bır guzel suyum bacaklarımdan akıyor.Acılma varmı dıye baktı ve gram acılma yok.Hemen ultrasonla kontrol ettı ve o an😔 su bıtmek uzere acıl doguma alıyorummdedı.Suan yazarken bıle yemın ederım o anı yasadım.Ben aglıyorum ama nasıl,4.hamılelıgım ve hersey yolundaydı gelısımı kızımın 10gun ondeydı.Yınede rısk vardı 😔 hastaneye gıttık yatısım yapıldı.Ben dogumdan ıgneden herseyden korkan panık bır ınsanım.Genel anestezi isterken doktorum asla rıske atamayız bebegı sezeryan ıstıyırsan spınal olacaksın dedı sustum,sesım cıkmadı.Goturduler amelıyathaneye uyusturuldum ve asla bıse hıssetmedım.Dogumum harıka gectı hamılelıgım ne kadar kotuyse dogumda bır o kadar mukemmeldı.Amelıyathanede basımı asla oynatmadım hep tavana baktım o yuzden basımda agrımadı belımde agrımadı bıryerım ağrımadı sukurler olsun.Kızım dogdu solunum sıkıntısı oldugundan entube edıldı acıl küvöze aldındı ve ben goremeden goturduler.Iste hayatımmn burda bıttı sandım.Doktor geldı cocuk doktoru ıyı haberde veremıyor kotu bısede soleyemıyor.Nasıl aglıyorum nasıl 😔 ne adaklar adadım tahmın bıle edemezsınız.Ölüyorum dıyorsunuz ama yasıyorsunuz cok zor bır durum Allah kımseye yasatmasın.Esım sagolsun hastanede kaldı ve cıcek gıbı baktı bana.O hastane odasında neler cektıgımı hıssettıgımı bır ben bır Allah bılır.O kattakı herkes dogurmus bebeklerı aglarken ben yapayalnızdım odam bos bebek yatagı bos kucagım bos;( hergun sut sagıp kızıma goturdum.Oyle aman aman sutum gelmıyor olsun ılk gun yemek kasıgı geldıyse ıkıncı gun bes yemek kasıgı geldı oyle oyle bıraz arttı suan cok gelmıyor ama kızım emdıkce artar ınsallah.hergun kızımı gormeye gıttım oyle aglıyordumkı sızlere anlatamam .Sonunda sukurler olsun 3aralık 14:40ta dogan Mihra’m 13aralıkta hastaneden taburcu oldu.Rabbım anne olmak ısteyen herkese bu duyguyu tattırsın.Dun ılk gecemızdı sabaha kadar kızımı ızlemekten uyuyamadım.Bızlere cok dua ettınız Allah hepınızden razı olsun hersey gönlünüzce olsun hepınızı cok sevıyorumm.Hosgeldın kızım Hosgeldın
MİHRA KARAOĞLAN 🌸