Eun123 Eşimle bende kan uyuşmazlığı var önümüzdeki hafta iğne vurulacağım. Bunu devlet ücretsiz yapıyor mu acaba bilginiz var mı veya özelde ücretler ne kadar
Betul3535 Eun123 devlette ücretsiz vuruldum sadece yatış yaptılar doğumhane katına çıktım iğneden sonra 15 dk durup çıktım
Merryy Eun123 özelde vuruldum iki defa farklı hastanelerde sadece şırınga parası verdik 15 tl gibi bi ücretti
fadimeozbas @Eun123 Ücretsiz vuruyor, iğne yatış yapılarak yapılan iğne önce dosya açıyor yatış yapıyor sonra iğne yapıp gönderiyor, özel de yatış yaptığı için oda ücreti alıyor