Akademisyenanne Kizlar selam. Birkac gundur yatakta donerken yanlarima sancilar giriyor. Aglayasim geliyor. Sag ve sol yanimda sancilanmam oluyor. Acaba bebegi tutan kaslar mi agri yapiyor yoksa bobrek agrisi falan mi? Yasayan var mi bu durumu?
merveker Akademisyenanne 36 haftalığım. Benim 1 aydır falan dediğin ağrıdan var özellikle ayaktayken geliyor (çalışıyorum) bu yüzden işten 1 hafta erken izne ayrılıyorum. Allah yardımcımız olsun son zamanlar gerçekten zormuş
merveker Akademisyenanne aynen bir anda sancı şeklinde giriyor hemen uzanıyorum dinlendigimde geçiyor uzanmazsam katiyen geçmiyor
Hnd_sami Bende 37. haftadayım bir haftadır falan aynı sancıyı hissediyorum bide aşağı dogru baskı başladi.