Kaderhan69 Bayanlar dogum cantanizi hazirladinizmi neler aldiniz 😊 kaç haftaliksiniz doğumlar ne zaman 🤗
Bgmbgm Kaderhan69 ben küçük oğlumdan kalanları yıkadım yerleştirdim bugünde yeni aldıklarını roxy dalan la yıkadım utuledm yarın cuma saati yapcam nasipse hastane cantami
Prensesss Hazırlamadım, oğlumdan kalanları yıkadım yeni aldıklarım yıkanmadı hala izne yeni ayrıldım bikaç haftaya bitiririm inş hazırlıkları bu arada 32+6 yım
Aysealty Ben yıkadım coğunu ama ütülemedim bu ayın sonunda tasıncaz cnkü😔hastane cantasını hazırlıyıp arabanın bagaja koycaz tedbir olarak.dogum nisan sonu inş
Prensesss Kaderhan69 benimki hep geriydi bi hafta 10 gün falan pazartesi kanama oldu diye gittim 1 hafta ileri çıktı çok şaşırdım ekstra birşey yapmadım çünkü ama ultrasyonun yanıltıcı olduğunu biliyorum sen dikkat et beslenmene yeter
gamze_06 Doğum cantasına ne koydunuz kızlar bende 33+4 hamileyim hepsini yıkadım kafam karışık hava soğuk mu sıcakmı olcak die die 😄