Kızlar sabah bir ağrıyla uyandım ki size anlatamam. Böyle adet sancısı gibi desem değil daha da ağırı tuvaletim var belki ondandır dedim ama yok yine devam ediyor böyle küçük küçük var ağrım ama 10 dakikada 15 dakikada bir dayanılmayacak gibi oluyor ne nişan ne su hiç bir şeyim daha gelmedi sizce doktora gitmeli miyim evde mi çekmeliyim korkuyorum da bir şey olacak diye 39+5 im şuan