Merhaba arkadaşlar ben soğan kürü yaptım bu ay sekiz Kasım’da adet olmuştum ve adet bittikten sonra soğan kürü yaptım bu ay adetim hala olmadım 21 Ekim de rahim filmi çekilip 23 Ekim de çatlatma iğnesi vurulmuştum Fakat gebelik olmamıştı iğneden sonra adet oldum oda dediğim gibi sekiz Kasım’daydı ve ben soğan kürü yaptım bu ayda hala adetim gelmedi şimdi size sormak istedim ben sizce ne yapmalıyım düzenli bir adet tarihim yok polikistikoverliyim tahminİ Olarak geçen ay çatlatma yinesinden sonra sekiz Kasım’da adet oldum diye soğan kürü de yaptım diye bu ay sekizinde adet olurum diye düşünüyordum fakat olmadım aklım çok karışık sizce beklemeli miyim yoksa doktora mı gitmeliyim