belismomy belki sizde ki agri eşiği farklidir, ben spinal oldum. Uyusukluk gectikten sonra ilk ayagi kalkmada aci cektim, baskada yok 🤷♀️ ki benim ağrı eşiğim çok düşüktür iğne ucu batsa gözüm dolar canim yandı diye. Genel anestezi bebegede etki etme olasılığı oldugu için çoğunlukla önerilmiyor doktorlar tarafindan ama mecbur kalininca iş başka tabi 👍