Hep doğum hikayelerini okurdum.burda sonunda bana da nasip oldu yazmak🙇♂️🙇♂️
Çok güzel geçen bi hamilelikten sonra doğuma 1 ay kala bebeğimde kist oluştuğunu söyledi doktorum. O günler geçmek bilmedi kontrolleri ople çektik sonunda doğumdan 1 hafta önce küçülmeye başlamış dedi doktorumuz çok şükür.
Gel gelelim doğumaaa Perşembe günü için sezeryan günü almıştık perşembe sabahtan geldik hastaneye yatış tahliller derken 11de hadi gidiyoruz dediler doğuma ve beni hazırlayıp götürdüler annem kayinvalidem eşim kayinpederim hepsi ordaydi ama benim tek gördüğüm eşimdi o an. Okuyarak dualar ederek girdim doğuma. Ameliyathanenin soğukluğu içime işledi resmen korkuda bir yandan titredim adeta. Hazırlıklar yapıldı derken anestezi doktoru geldi nasıl anestezi istediğimi sordu genel anestezi istediğimi söyledim ve narkozu vermeye başladıktan sonra bogazimda bi karıncalanma ve yüzümde bi ateş hissettim ondan sonrası yok. 11.15te hâlâ uyanıktım bayildiktan 2 dakika somra 11.17de bebeğim doğduu 🙇♂️🙇♂️ doğduğu an ağlamaya başlamış zaten herkese duyurmus kendi prensesim. Bebeğimi hemen aşı ve kontroller için yenidoğan kısmına götürmüşler herkes görmüş bebeğimi çok şükür saglikliymis.
Daha sonra beni odaya gotururlerken uyandım bir anda sedyenin sarsilmasiyla kendime geldiğimde gözümü açtım ilk annemi gördüm anne cok acıyor diye bagirdigimi hatırlıyorum. Odaya geldik yatağıma koydular bezimi bağladılar ama benim canim çok yanıyordu agri kesici istedim ağrı kesici yaptırdım ve çok şükür rahatladım bebeğimi beklemeye başladım. Bebeğimin kontrolleri uzun sürdü 1 saat 1.buçuk saat sonra falan geldi yanıma pamuk gibi bembeyaz ve minicikti yavrum. Yanıma koydum sarıldım kokladım resmen çektiğim herşeye değdi o an dedim daha güzel bi duygu yaşamadım ömrümce. Hâlâ hastanedeyiz bugün cikicaz inşallah bebeğimde sarılık falan bişey çıkmadı çok şükür ilk gece sütüm gelmediği için aç olunca çok ağladı hiç uyumadı sadece bugün çok şükür biraz indi karnını doyurmaya yetiyor. Ve prensesim başucumda uyuyor artık 🙏
Allah bebek isteyen herkese bu duyguyu tattirsin kimsenin kucağını boş bırakmasın inşallah 🙏 hamilelerede kolay bi doğum nasip etsin 🙏 ben kavuştum prensesime darısı her isteyene inşallah. Artık happy kidsli olabiliriiiz 🙏🙏