Skn23 Glybskl ya benimde yarın çatı muayenem bende aynı şeyi diyorum acaba müsait değil diyip sezeryan falan der mi eder mi😁 açıklığım falan yoktur kesin zaten diyorum 😂
Glybskl Skn23 ben açıklıktan şüpheleniyorum çünkü aşırı çatı ağrısı çekiyorum iki haftadır 😂 bebeğin kafası da aşşağıya indi senin yukarda mı bebiş nasıl duruyor canım benim ☺️
[silindi] Glybskl ay hadi bakalım haberlerini bekliyorum 🥰 Bende sancı yok sanki kasılıyorum ama hissetmiyorum acı
Glybskl [silindi] hayırlı zamanda gelsin inşallahhh canım benim daha vakti var demekki yarın gidicem bakalım ne diyecek doktorumuz haber veririm tabi ☺️☺️
[silindi] Glybskl ya canım benim çok sevindim inşallah ağrısız acısız sağlıkla alırsın kucağına 🥰🥰 kaç saat geçmiş belki doğum yapmışsındır bile. Allah analı babalı büyütsün inşallah 💜💜
[silindi] Glybskl ya Allah kolaylık versin inşallah canım ya. İkiniz de iyi olunda geç olsun güç olmasın 🤲🏻🤲🏻 sonucu düşün bebeğin kucağında olacak bu ağrılar geçip gidecek sabret 🥰
Glybskl [silindi] gece 1den ertesi gün saat 3.15e kadar sancı çektim ama çok şükür kavuştum miniğime ❤️ Biraz solunum problemi vr galiba yutkunurken tıkanıyor gözetim altında dua edin
Suhedaa Glybskl benimki beyazgeldi sümüksu gibi ve 2 gun ara ara geldi geldikten 1 bucuk hafta snra dogum yaptim
[silindi] Glybskl canım Allah kısa zamanda sağlığına kavuşmayı nasip etsin inşallah. Zor kısmı atlattınız şimdi musmutlu güzel ömrünüz olsun Allah analı babalı büyütsün 🥰 dikişin var mı sen nasılsın şimdi
Skn23 Glybskl hayırlı olsun kuzum benim maşallah♥️♥️ ☺️ Benimde nişanım gelmiş baya bi bi hemde bakalım yakındır benimki de
Glybskl Skn23 hayırlısıyla al kucağına inşallah uykusuz gecelerden selam iki gündür toplasan 4 saat uyumadım 😂😂😂