Şeker yüklemesi sana veya bebeğe bir zararı yokki önce ölçülüyor gerekirse yapılıyor zaten ve önemli birşey kulaktan duyma haberler oluyor yok bebeğin kalbi delik olurmuş yok düşük tehlikesi vs kanıtlanmamış hiçbirşeyi kocakarı laflarıyla kendimizede bebeğimizede esir tutmamalıyız doktoruna güvenmiyorsan bir doktora daha git oda şeker yüklemesi gerekiyor derse yaptırmalısın canım ben ölçtürdüm değerim iyi çıkınca gerek yok dedi ailemdede şeker hastası olan olmadığı için gerek duymadı ama yaptırmalıyız deseydi doktorumu dinlerdim