Öncelikle herkese merhabalar. 30+3 haftalık hamileyim 1 gün önce kanamam oldu doktora gittim ve erken doğum riskimin olduğunu yarım santim açıklığımın olduğunu birde kasılmalarımın olduğunu söyledi. Bunlara istinaden ciğer geliştirici ve kasılma önleyici iğne verdi. İlk gebeliğim olduğu için kendimce oldukça acemiyim. Salı günü kontrole gideceğim bu süre zarfında kasılmalarım olursa not alıyorum. Daha önce başına böyle bir şey gelip normale dönen riski ortadan kalkan oldu mu???