Hamileliğimin 36. haftasındayım doktor tansiyonumu ölçtüğünde 14 9 , 15 10 filan çıkıyo evde kendim ölçtüğümde 13 8 , 12 8 çıkıyo. Panik ataktan mı anlayamıyorum 🤷♀️ Yoksa gebelik zehirlenmesi olabilir mi çok korkuyorum 😢 rabbim herkese hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin evladını 🙏🏻