Duygu42 Arkadaşlar merhaba mersınde doğum yapanlar yazabılırmı doktor ve hastane olarak nereyı onerırsınız. ☺️
Sahreyldrm Duygu42 ben özel Yenişehir Hastanesi ne gittim iki gebeligimde de özgü hanıma gittim çok memnunum ilgi alaka çok güzeldi özellikle doğumda
ozguk Duygu42 onu konuşamadık canım ama 1600-1700 sezeryan çok memnun kaldım ben rahatlatıyor Dr. Seni germiyor aradığın zaman ulaşıyorsunuz bi kaç defa ölçüm yapıyor ben 7. Ayımda geçtim özgü hanıma adaşım olur 😊