Ayzynp Dibeee yalçın kimya ya gittim canım biraz pahalı ama Bursa da Kİ en iyi perinatologmuş çok güzel ilgilendi iyi ki gitmişim diyorum gerçi yavrularımız Allah’a emanet te
pyymamm Dibeee jimere gidiyorum doktorum doc. Dr. mehmet aral atalay. Kendisine bir muayene ücreti olan 230 tl + bi muayene ücretide detaylı için ödedik . Kendisi yapmıs oldu detaylı ultrasonu içim rahat atlattım o baktığı için
Dibeee pyymamm Baska Bi doktorun bakması hetekmiyomu acaba bende nuraya gidiyorum jimer de alt katta baktırtmıstım ilk cocugumda
Aysenam pyymamm madem kendi ayrıntılı bakıyor ekstra ücret neden almışlar ki. Herhangi bir sıkıntı olduğunda zaten kwndi muayene esnasında uyarması laZım değişik geldi bana biraz normalde doktorlar tam göremediği için başka bir bölüme yönlendiriyorlar
pyymamm Dibeee bilmiyorum doç olduğu için sanırım kendi baktı belkide sormadım hiç . Ama o baktığı için cok rahatlamıstım sizin kim baktı doktorunuz değil mi
Dibeee pyymamm hayır doktor degil kan alma katında ozel Bi oda var ayrıntılı İcin oraya baktırtmıstım ve cevre de gidenlerin coguda oraya baktıtırdı pediatri bakması gerekmiş ismini dogru mu yazdım bilmiyorum ama
pyymamm Dibeee aa bilmiyorum muhtemelen doc diye kendi doktorum baktı eskiden ceylandayken arkadasımada olsa kendi bakmıstı baskasına gitmedi
pyymamm Dibeee yok endişelenmedim hiç baskası bakınca bide gözden kaçırır bişeyi diye korkuyodum o gece uyuyamamıstım hiç . doktorum bakcak diye duyunca cok rahatladım
betuloztrk Medicabile gidiyorum muayne için songul hanıma ama orda yaptırmadım fiyat 330 dediler Sonomarda 250 tlye yaptırdım Geçen hafta
pyymamm Aysenam bilmiyorum sorgulamadım acıkcası hep böyle oluyormuş ayrıca daha uzun muayene sürdüğü için sanırım
Aysenam Dibeee benim ikiz 700 tl verdim. İlk kızımda sonomar da yaptırmıştım orası daha uygun ordaki doktordanda memnun kalmıştım ama busefer aynı yerde olsun istedim
Aysenam Dibeee benim ikiz 700 tl verdim. İlk kızımda sonomar da yaptırmıştım orası daha uygun ordaki doktordanda memnun kalmıştım ama busefer aynı yerde olsun istedim
Aysenam Dibeee benim ikiz 700 tl verdim. İlk kızımda sonomar da yaptırmıştım orası daha uygun ordaki doktordanda memnun kalmıştım ama busefer aynı yerde olsun istedim