36 haftalık hamileyim bebeğim 2 hafta önden gidiyo. Doktorum sezeryan için 38+6 ya gün verdi (yani yılbaşından sonra herhangi bir gün seçin demişti)
Gebelik boyunca ciddi bi sıkıntım olmadı çok şükür ama millet sancım başladı nişanım geldi suyum geldi falan yazıyo 36 dan sonra ya banada olursa sezeryan günüme kadar napıcam korkuyorum 🤦♀️ bi akıl verin