Fatmanur_yakup17 Bebeğimin hareketlerini çok az hissediyorum normal mi sizce doktorlar bebekte sıkıntı yok diyor ama herkes çok net hissederken benim ara Ara hissetmem normal mi acaba korkuyorum 😣
Lina55 Fatmanur_yakup17 kendini çok yoruyorsan eğer bebegin hareketlerini hissetmeyebilirsin. Bu haftalarda ayaktayken hissedebilmen pek mümkün değil otururken ve uzanirken rahat bir şekilde hissetmen lazım
Seymasezer Fatmanur_yakup17 benimde 26 haftalık bazen iki gün boyunca hissetmiyorum bazen çok hissediyorum gözle görülüyor hatta bi tarafa toplanıyor :) bence cook normal endişe etme hepimizin öyle🌺
Fatmanur_yakup17 Lina55 yok fazla yorulmuyorum hatta hiç yorulmuyorum ama ne biliyim bazen iyi hissediyorum bazen hiç hissedemiyorum