Shrdgr mavisimm canim bende 3 defa kolmen ve catlatma tedavisi gördüm ama sonuç alamadım ara vermek istedim ama yine adet olamıyorum
mavisimm Shrdgr canim neden ara vermek istedin. 6 aya kadar deneyebilirsin klomeni. Bende yaklasik 2 yil sonunda hamile kaldim. Ben daha fazla beklemek istemedigim icin butun kontrollerimi yaptirdim ultrason kan tahlili ve rahim filmi cektirdim. Esimde urolojiye gitti sperm tahlili verdi. Sonuclar temiz cikti. doktorum 3 defa klomen deneyelim dedi tutmazsa asilamaya gecelim dedi cok sukur 3. de tuttu bizim asilamaya gerek kalmadi. Sende esinle butun tahlillerini yaptir 6 aya kadar klomeni dene. sonra asilamaya gec. Zaman gectikte insan cok stres oluyor kendimden biliyorum
Shrdgr Fatmanurr1 eşim şehir dışında canim ilk fırsatta gidicem INŞALLAH .hicbirzaman akintim bu kadar fazla olmamıştı hayırlısı
Mom36 Shrdgr benim 28 gun gecikti 2 ay once. Cok umutluydum .iste kac kere kan verdim. Test yaptim hep negatif cikti . Amaa hep kendimi hamile gibi hissettim . Ama pskolojikmiş. Sanirim cok takmistim kafama sterste geciktiriyor
Shrdgr Mom36 aynen bende bu ay kur denedim ovulasyon takibi yaptım umut çok vardı ama malefes. 1.5 yıldır istiyoruz canim
Shrdgr mavisimm canim eşimle bütün tahlilleri yaptık bence pco var 3 defa klomen ve catlatma tedavisi gördüm sonuç alamadım moralim çok bozuldu bi daha gitmek istemedim
mavisimm Shrdgr Canim arkadasimdada pco var klomenle hamile kaldi. Ama doktoru 1 ay klomen verdi diger ay hic bir sey vermedi. Sonra yine 1 ay klomen verdi diger ay bisey vermedi. 1 kutu klomen 2 ay etki eder demis o sekilde bir tedavi uygulamis. Bende pco yoktu benim doktorumda 3 ay araliksiz klomen vermisti. Sende devam et tedavine hemen pes etme. Birde kafana hic takma. Ben cok takiyordum hergun agliyordum esim beni dikis kursuna ve ahsap kursuna kaydettirmisti iyi gelecek sana nolur git dedi. Bende kursa basladigimda hic biseyi takmadim kafama cok guzel dagiliyordu kafam. O ayda hamile kaldim
mavisimm Shrdgr Tabi basla canim asla pes etme. Rabbim yardimcin olsun en kisa zamanda sanada nasip etsin insAllah. Bol bol dua et ozellikle ezan okunurken ve agladigin zamanlar icin cok daraldiginda.
Secil16 Shrdgr benim de 3 gün geçti adetim kan verdim gebelik yok kist ve yeşil akıntım var. Enfeksiyondan kaynaklı olabilir dedi doktor.ilaç verdi.
Secil16 Shrdgr doktorum Bursa’da Murat Erdemir ama bu kez devlet hastanesine gittim . Benim de yeşil akıntım vardı fitil ve antibiyotik verdi doktor bugün geldi inşallah kesilmez
Kedili_Anne Shrdgr bence doktora gitseniz iyi olabilir, hamilelik yoksa bile gecikmenin nedenini bulmaya dönük bir ultrason yaparlar, kan verirsiniz, varsa bir sorun başından çözersiniz. Umarım hamileliktir 🌸