Öncelikle merhaba arkadaşlar Bundan bir hafta önce falan kanamam olmuştu ve doktoruma geldim kan değerlerim çok düşüktü ve bebeğe zararı olabileceğini söylemişti ve yatış önerdi son 3 gündür hastanede yatıyorum 1 cm açıklık 0 sancı nts de sancılarım düzenli çıkıyor 150 buluyor ama ben sancıları hissetmiyorum muane yaptılar açılmam aynıydı böyle devam ederse 10 gün daha beklicektim ve doktorum geldi konuştum sezeryan istiyorum dedim ve saat 14.00 gibbi ameliyathaneye girdim 14.36 meleğim doğdu normal doğumda doğurduğun an sancıların bitiyor ama sezeryandan sonra sancıların oluyor ayaklarını hissedene kadar çekiyorsun acıyı hissetikten sonra ağrı kesici yapıyorlar rahatlıyorsun şuan kızım yanımda sütüm de çok şükür geliyor biraz hafif sancım var dikiş yerlerim ağrıyor merak Ettiğiniz birşey varsa cevaplarım ❤️🤗