Ozlembjk Sorunuzu tam anlamadim ama dönermi diye soruyorsunuz heralde genelde bu haftalardan sonra pek dönmezler cok nadir dönebiliyorlar
annemsii Ozlembjk yok şuan olan ağrı ve baskı normalmi diye sordum bebeğin ters olduğunu yazdım çünkü kimisi belki bebek kendini aşşağı itiyor der die