Deletedmom00180 Aliss_36 ben gidiyorum Aynur hanıma yeni geçiş yaptım kendisine sırf normal doğum yanlısı bir doktor olduğu için kliniğim genel olarak doktorları normal doğum yanlısı aksi durumlarda sezaryene alıyorlarmış