Zynpml ben de sizin gibi nolursa olsun doğurmayı düşündüğüm için yaptırmadım, 21-22 haftalıkken ayrıntılı ultrason yaptırdım.
bu testler tamamen istatistik, sizinle aynı koşullarda olan kadınların kaçta kaçı anomalili bebeğe sahip onu gösteriyor, ama süreç çok stresli, özellikle riskli çıkarsa bütün hamilelik dönemi zehir oluyor. Bunu göz önünde bulundurarak hareket etmek gerek, tabiiki son karar sizin. sağlıkla gelsin bebeğiniz inşallah.