Ağustos'ta kaybettim meleğimi ayaklarımın altında ateş varmışcasına yanma olmasından ve ateşimin hep 35-36 olurken 37 derecenin Altına inemesinden anlamıştım . Yine aynı haller oluyor bana. Ayaklarımdan alev çıkıyor ateş adet başladığına başladım hep 35-36 çıkıyordu yumurtlamadan bu yana 37 altına düşmedi hadi inşallah 😍 doktorum öğrendiğin an gel perinatoloji uzmanı ilgilenecek seninle ne kadar erken öğrenirsen okadar çabuk önlem alırız demişti . İnşallah bu kez tutunur meleğim bana