Sezeryan günümüzü aldık allahın izniyle çarşamba günü geliyor bebişimiz🤲.bu güne kadar ağrı sızı yoktu ancak bir kaç gündür bebek hareket ederken kasıkta iğne batması şeklinde ağrı oluyor doğum pozisyonun da da deil kafası yukarıda ve sol göğsümün altı baya nefesimi kesiyor batma oluyor@ kilo aldığı içiin mi baskı yapıyor acaba sizlerin bu haftalarda nasıl geçiyor 🤷♀️🤰😊