Neslihan60 Bolca yürüyüş yap evin içinde oldukça aktif ol zor ama yapacak bir şey yok yatmak çözüm değil inan , sade nescafe ben hastaneden onun sayesinde çıktım lavmana gidiyordum yoksa doktorum iç sütle sıkıntısı olmaz bebeğe demişti. Birde su inan oda iyi geldi