Bilge_001 Arkadaşlar 20 günlük hamileyim kahverengi akıntı geldi açık renkli şimdi doktorada gitmedim sıkıntılı bir akıntı mıdır sizce...
tuaytuba42 Bilge_001 hamilelikte leke görünmesi iyi deyil cnm sen doktura git. insallah bisey yoktur rapbim salik sıhatli kucana almayi nasip etsin dokturuna görün hatta acile git derim ben
Seda5892 Bilge_001 gebelikte kanama normal değil doktora gitmeniz gerekir düşük riski varsa ilaç verilir ben ilk hamileliğim de bu şekilde kayıp yaşadım ikinci hamileliğim de sürekli düşük önleyici ilaçlar kullandım.
Damla123- Bilge_001 gebelikte hiç bir kanama normal değildir ve herkesin sorunu farklıdır. Hap yada iğne başlatır doktor büyük ihtimal ama bu burada bilinmez malesef geçmiş olsun
Duyguaydin81 Bilge_001 normal olabilir ama mutlaka doktora görün ben böyle lekeyle bir tane düşük yaptım malesef. İhmal etme
Nilll her kanama yerleşme kanaması değil maalesef. Benim doktorum bu kayverengi akıntıların bebeğin düşme tehlikesi olabileceğinin habercisi olabilir dedim. Böyle bir şey varsa kontorle gidin mutlaka