Bengentrk Bayanlar 27 haftalık hamileyim bebeğimin böbreklerinde genişleme görüldü sizce sıkıntılı mı geçecek mi yaşayan var mı böyle sorunu çok kafama takıyorum 🙁
deletedmom11 Bengentrk başLığa hamiLeyim yerine bebeğin böbreğini yazarsan ona göre görüp geLirLer yaşayanLar geçmiş olsn
FeriDee Bengentrk bana da dediler erkek bebeklerde oluyomuş genelde doğumdan sonra geçiyomuş sizin cinsiyet nedir
DenizelikDikilita Bengentrk merhaba benim bebegim kız. Detayli ultrosondo bobrekte 3mm genisleme cikti. Doktor 1 cm kadar biz bunu sorun olarak bile ele almiyoruz dedi. Cogu bebeklerde olur dogumdan sonra gecer takip edilir dedi. Endise edilecek durum yok bence ama cm önemli
Zeynepzeynep Bengentrk canım bende de aynı sorun göründü doktorum 2 hafta gözetim altına alınacak dedi ama korkulacak birşey yokmuş çoğu gebede olabiliyormuş ama takiplerini yaptır ilerleme var mı die İnşallah bir an önce düzelir
Bengentrk Cm sormadım ama çok ilerleyip değil zaten geçecek dedi ama ben illaki takıyorum üzülüyorum oğluşum olacak benim de